Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












Cut the Rope

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ

هیولای کوچک فقط یک درخواست دارد :) من آبنات می خوام و شما باید اب نبات را به او برسانید البته در این راه باید تا میتوانید حد اکثر ستاره ها را در هر مرحله شکار کنید .

نکتات کلیدی

•   12 جعبه با 300 مرحله مختلف
•    یک بازی فیزیک نو آورانه 
•    شخصیت پردازی زیبا
•    گرافیک خارق العاده
•    انیمیشن های کوتاه
•    قدرهای خارق العاده
•   شامل مراحل رایگان بعدی 

عکس

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۴)

چه عجب ما به سایت فارسی واسه cocos2dx دیدیم! خیلی خوشحال کنندس
ما هم cocos2dx کار کردیم!
براتون آرزوی موفقیت میکنم
سلام 
خیلی خوشحال میشدیم اگه خودتون و کارای رو که تا حال انجام دادید یکم بیشتر معرفی می کردید .باعث دلگرمی بازدید کنندگان میشه
سلام دوست عزیز خیلی کار خوبی رو شروع کردید. منم کمی با این موتور کار کردم انشالله اگر وقت شه کمکی هم می‌کنم.
فقط یه نکته یادم اومد با دیدن بلاگ شما: 
چند وقت پیش تو فروم برنامه‌نویس چند نفر اومدن و گفتن که می‌خوان یه مرجع فارسی برا این موتور بسازن (مرجع cocos2dx ایران)، البته الآن هم نمی‌دونم به کجا رسیدم ولی  به نظرم بهتره شما هم به این دوستان کمک کنید تا یه مرجع کامل(و واحد) داشته باشیم و همچنین دوباره کاری نشه.
بازم این نظر شخصی من هست و صد البته شما خودتون مختارید هر کاری که دوست دارید بکنید. ;)
با آرزوی موفقیت :)
تایپک رو دیدیم خیلی قدیمی بود فکر کنم بیخال شدن :)