Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است

در ادامه مبحث بازی پرنده شل و ول به مبحث مدیریت رویداد ها میرسیم .قبلاَ با استفاده از منو ها امکان استفاده از کلیک یا تاچ رو مشاهده کرده بودیم ولی در بعضی از حالت ها مثل کلیک بر روی یک Sprite یا یک Layer باید با استفاده از سیستم مدیریت رویداد انجین  رویداد های مانند کلیک موس ، تاپ در صفحه تاچ یا رویداد های صفحه کلید را مدیریت کنیم .

یکی از عوامل موفقیت یک انجین می تونه راحتی اضافه کردن امکاناتی مثل خرید درون برنامه ای یا اضافه کردن تبلیغات از سرویس های مختلف باشد که میزان پیچیدگی این کار ها نقش زیادی روی علاقه مندی کاربران مختلف به انجین خواهد داشت .اگر چه برای سرویس های معروفی مثل سرویس تبلیغات گوگل یا سرویس درون برنامهای گوگل و اپل بیشتر انجین ها به سرعت پلاگین های خود را منتشر میکنند اما گاهی پیش خواهد آمد  که شما برای سرویس های مثل خرید درون برنامه  ای بازار نیازمندید که بدون تکیه به ابزار های رسمی  این کار را انجام دهید .