Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












Badland در بین بهترین های اپل از لحاظ طراحی

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

BADLAND یکی از بازی های است که با cocos2d iphone ساخته شده است و حال می بینیم که در لیست بهترین نرم افزار های اپ استور اپل از لحاظ طراحی قرار گرفته است .هر چند که ای دیوایس نداشتیم که بازیش کنیم ولی من هم تریلر بازیش رو دیدم و هم تک تک پست های وبلاگشون رو دنبال کردم همچنین توضیحاتی رو که هم که خود دولوپر بازی در سایت  cocos2d iphone  قرار داده بود مطالعه کردم .

از نظر من هم واقعاَ گرافیک خارقالعاده ای داره بازی و ایده خیلی جذاب و ساده ای هم داره .فقط کافیه به نقش اصلی بازی یکم نگاه کنید تا به زیبایی اون پی ببرید.

این بازی در اولین هفته موفق به 100000 دانلود شد که واقعاَ عالی به نظر میاد اونم با قیمت 3.99 دلار .خدای من حساب کن دلاری 3500 :)

بازی یک بازی برپایه قوانی فیزیک می باشد که دارای پس زمینه های فوق العاده محشری است که می تونید عکس ها رو توی وبلاگشون ببینید .

در اولین عنوان وبلاگ آمده است :

"BADLAND یک بازی سوم شخص اتمسفری حرکت در جهات است که برای ipad , iphone , ipad touch عرضه شده است .ما توسعه دهندگانی که پشت این عنوان بازی قرار داریم Johannes Vuorinen و Juhana Myllys که از باتجربه های عرصه توسعه بازی و گیمر های حرفه ای هستیم پس از انجام پروژه های موفقیت آمیزی که برای شرکت  (RedLynx (Trials Evolution & MotoHeroz  انجام دادیم حال می خواهیم به صورت تمام وقت روی گروه بازی سازی مستقل خودمون کار کنیم .حالا ما اولین استدویو مستقل دو نفره خود را با نام Frogmind بر پا کردیم و خوشحالیم که فاش نمایم اولین بازی ما با نام BADLAND در راه است .ما می خواهیم بازی Badland را به صورت یک بازی خارق العاده اتمسفری با یک گیم پلی اعتیاد اور معرفی کنیم .

من فکر می کنم که عکس زیر بتوانید نشانی از این بازی بسیار زیبا باشد ."

واقعاَ زیباست

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۳)

  • مهرداد سیف زاده
  • وبلاگ خوبی دارید
     بخش درباره من رو خوندم. منم مثل شما وبلاگ‌های مختلفی داشتم ولی بیان واقعا جای جذابی هست و میخوام برای همیشه در بیان وبلاگم رو داشته باشم. تازه خود بلاگ هم با زبان محبوب شما نوشته شده.
    سرافراز باشید و پاینده.
    سلام آقای سیف زاده
    خیلی ممنونم منم تقریباَ همین احساس و دارم و یکی دیگه از حسن های که داره بیان همینه که اکثر وبلاگ داراش از دنیای کامپیوترن و این میتونه جالب باشه و آدم رو بیشتر سر شوق بیاره .
    از طراح و برنامه نویس وب php تا منی که بیشتر بازی کردن رو دوست دارم :)
    منم که فعلا تو عمرم اینقدر مطلب ننوشته بودم که اینجا نوشتم :)
    نکته بعدی هم که خود بچه های بیان هستن که واقعاَ من همیشه آرزوم بود اگه صاحب شرکتی شدم همه مخای مملکت رو استخدام کنم که این تقریباَ در مورد بیان صادقه تا جایی که من می دونم .
    پایتونم که بله :)
    فقط یه سوال شما چطور وبلاگ من رو پیدا کردید منم می خوام وبلاگای رو که  رو بیان بالا اومدن ببینم باید تو صفحه اصلی سایتشون یه امکانی برای این کار بود .راهنمایی کنید ممنون میشم. :)