Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












خبر خوان ها

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

من همیشه عادت داشتم هر روز اولین کارم دیدن سایت های خبری(تکنولوژی مثل نارنجی و نردبان و...) و سایت های آموزشی باشه واسه این کار همه سایت ها رو به علاقه مندی های مرورگر اضافه کرده بودم و هر روز همه رو از دم نگاه می کردم .یه مدت دیگه یکم خسته کننده می شد باز کردن تبای زیاد همچنین خیلی از سایت ها هم به صورت روزانه مطلب نمی نوشتن و آدم با همون صفحه قدیمی سایت مواجه می شد .تا اینکه با سایت http://www.bloglines.com آشنا شدم .این سایت امکانات خوبی داره و می تونید تمام سایت های مورد علاقه رو با دسته بندی مورد نظرتون به سایت اضافه کنید و با لاگین به سایت همیشه از آخرین تغیرات سایت آگاهی داشته باشید.

امیدوارم امتحانش کنید.

خبرخوان

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز.

وارد قسمت ثبت نام این سایت شدم ولی زبونش انگلیسی نیست .نتونستم ثبت نام کنم.

اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنون

چیز سختی نداره فقط کافیه این صفحه رو کامل پر کنید
لینکا هم رنگ نوشته است لیینک اینه

من نرم افزار feedreader رو توصیه می کنم .

خصوصا واسه کسایی که نت شون سرعت بالایی نداره.

امکانی ک بیشتر ازش خوشم اومد اینه که مث یه مسنجر عمل می کنه و ب محض ب روز رسانی ی سایت یا یه مطلب جدید با اعلام در گوشه دسکتاب ب کاربر خبر میده .