Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












Global Game Jam

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

Global Game Jam یک رویداد برای گردهم آوردن بازی سازان به دور هم است. هدف این رویداد ارتباط بیشتر بین بازی سازان جهت به اشتراک گذاری تجربه ها و محک مهارت های خود در رقابت جهانی است. این سایت توسط Susan Gold, Lan Schreiber و Gorm Lai راه اندازی شده است که زیر نظر International Game Developers Association است GGJ تمامی بازی سازان را با هر سابقه کاری را به این رقابت دعوت و تشویق میکند.

رویه این رویداد اینطور است که تمامی شرکت کنندگان در غروب جمعه در مکان مشخص شده به دور هم جمع میشوند و یک فیلم کوتاه کلیدی راتماشا میکنند ، در آخر موضوع مورد نظر برای ساخت بازی را دریافت کرده و بعد تمامی سایت ها از کشور های مختلف شروع به رقابت و ساخت بازی میکنند و بازی باید در غروب یکشنبه آماده باشد.
انستیتو ملی بازی سازی
این رویداد در 48 ساعت انجام می شود و تمامی بازی سازان جهان را با هر سابقه و سلیقه ای به این رقابت دعوت و تشویق می کند.
این رویداد از چهارم تا ششم بهمن ماه در 309 مکان و 63 کشور جهان انجام می پذیرد که بالای 3000 بازی در این 48 ساعت ساخته می شود.
شیوه برگزاری این رویداد به این شکل است که تمامی شرکت کنندگان در غروب جمعه 4 بهمن ماه 92 در مکان مشخص شده به دور هم جمع می شوند و یک فیلم کوتاه کلیدی را تماشا می کنند؛ در آخر موضوع مورد نظر برای ساخت بازی را دریافت کرده و پس از آن تمامی سایت ها از کشور های مختلف شروع به رقابت و ساخت بازی می کنند و بازی باید در غروب یکشنبه ششم بهمن ماه 92 آماده باشد.
انستیتو ملی بازی سازی در نظر دارد به عنوان یکی از محل های برگزاری این رویداد در جهان، پذیرای علاقه مندان به شرکت در دوره آتی این رویداد در سال 2014 باشد. دانش پژوهان انستیتو ملی بازی سازی، فعالان مرکز رشد بازی سازی و تمامی علاقه مندان می توانند در این رویداد جهانی شرکت کنند؛ از این رو علاقه مندان می توانند به سایتGlobal Game Jam مراجعه کرده و به انستیتو ملی بازی سازی به عنوان یکی از محل های برگزاری این رویداد بپیوندند.
تیم های شرکت کننده باید برای حضور در محل انستیتو ملی بازی سازی در زمان مسابقه و استفاده از امکانات موجود، فرم زیر را دانلود کرده و پس از تکمیل به info@irangdi.com ارسال نمایند.

فرم ثبت نام 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم