Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












گرافیک دوبعدی برای برنامه نویسان

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

وبلاگ 2D Game Art for Programmers یک وبلاگ فوق العاده جالب برای برنامه نویسانی است که خودشون کارای هنری بازیشون رو انجام میدن تو این وبلاگ با استفاده از دو نرم افزار محبوب Gimp و inkscape به خلق تصاویر جالب جهت بازی می پردازد که می تواند راهنمای خیلی خوبی برای شروع و ایده یابی یک گرافیک زیبا برای بازی شما باشد .

نحوه دسترسی به وبلاگ با خودتون 

یک نمونه آموزش

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۲)

سلام سلیمان جان، وقت بخیر، فکر کنم لینکی که گذاشتید مشکل داره ، من کلیک می کنم ارور صفحه میده!یه بار چک کن..
پاسخ:
ممنون درستش کردم
سلام، ممنون که درستش کردی ، ولی متاسفانه باید بگم که این لینک جدید هم فیلتره ،ولی درکل اشکالی نداره من با فیتیله شکن میرم ، چیکار کنیم دیگه ، ما به این فیلترنت ایرانی عادت داریم دیگه...
پاسخ:
گفتم که نحوه دسترسی با خودتون :)