Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












کوهنوردان

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

مدتی به صورت تفننی مشغول طراحی یک بازی هستم که اگر قسمت شد شاید تا آخر اسفند به پایان رسید .البته کار روی بازی به صورت انفرادی در حال پیگیریست و من فقط اوقات فراغت رو با اون پر می کنم .بازی فعلاَ در مرحله طراحی عناصر گرافیکی به سر می برد .

داستان بازی در باره دو شخصیت مورد علاقه خودم پت و مت هست که هوس کوه رفتن می کنن اون هم در یک روز که مدام پس لرزه هایی زمین رو به لرزش می اندازد .

این عکس دو شخصیتی هست که برای بازی در نظر گرفتم :) ایده از شخصیت های دیگه گرفته شده و با استفاده از Inkscape و راهنمایی طراحی برای  برنامه نویسانی که قبلاَ تو وبلاگ لینک داده بودم طراحی کردم .

احتمالاَ بعداَ هم از روند ادامه پروژه تو وبلاگم مطلب بزارم :)

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۱)

سلام موفق باشین
این بازی رو با سی مینویسین یا جاوا اسکریپت؟
پاسخ:
سلام اون فقط تا مرحله پروتو تیپ پیش رفت جذاب نبود بی خیالش شدم.
سی پلاس پلاس بود