Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












مسابقات هکر کاپ 2014

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ

خب دور اول(اعتبار سنجی )این سری از مسابقات به انتها رسید .توی این دور هر کسی که موفق به حل فقط یکی از سوال ها هم بشه به دور دوم راه پیدا می کنه .

من هر جوری بود تو واپسین ساعات یه چیز شکن پیدا کردم و  سوال اول رو حل کردم رفتم برای راند اول :) که هفتم دسامبر برگزار میشه.

توی راند اول که 24 ساعت وقت داره 500 نفر اول می تونن وارد راند دوم بشن.سوالات و جواباش با پاسخ تشریحی داخل صفحه اصلی مسابقه قرار گرفته .

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۲)

تبریک میگم
در کل آدم باهوشی هستید؟؟؟
پاسخ:
نه بابا هوشم کجا بود.
سوالاش راحت بوده مثل اینکه.
تازه اون سوالم من با یه روش غیر اصولی حل کردم :)
در کل گفتم