Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












Egg oh عاقبت در App Store قرار گرفت

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ

درنهایت پس مدت زمانی بس طولانی بازی Egg Oh امروز در app store ارائه شد .هرچند که که به علت نبود تبلیغات فکر می کنم توفیق چندان حاصل نشه ولی حسی که معمولاَ برای اولین برنامه آن هم به صورت جهانی به آدم دست می دهد حس خوبی است که شاید ناکامی های فروش کم آن را خنثی کند .

آماری از فروش روز اول بازی ندارم(حساب دولوپر به نام شرکت دیگری است) و خود app store هم اطلاعات خاصی از این بابت به نمایش نمی گذارد اما همچنان امیدوارم لااقل مزد مدت زمانی را که برای آن وقت صرف کرده ایم را بگیریم.

لینک اپ استور

  • موافقین ۸ مخالفین ۶
  • پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۲)

من که خیلی خوشحال شدم و به شما و تیم تان افتخار می کنم ایضاً به خودم به عنوان یک ایرانی و امیدوارم برای تان پرفروش باشد. فقط لینک اپ استور را اصلاح کنید.
پاسخ:
خیلی ممنونم 
الان لینک درسته :)
سلام. کار بزرگی انجام دادین . نسخه اندروید هم میدین ؟
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
نسخه اندرویدی هم امادست معمولا یه مدت بعد  اپ استور ریلیز میشه