Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

Godot نام انجینی اوپن سورس است که از سال 2001 توسط استدیوی OKAMA در حال توسعه است و به تازگی تحت لایسنس MIT و به صورت اوپن سورس برای پلتفرم های ویندوز ، لینوکس و مک در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است .از جمله ویژگی های این انجین می توان به محیط توسعه یک پارچه شامل ویرایش گر مراحل ، ویرایش گر کد و طراحی انیمیشن ها اشاره کرد، همچنین توسط این انجین قادر خواهید بود که بازی خود را برای سیستم عامل های iOS , Android و بلکبری ارائه کنید که یکی از انجین های خوب برای بازی سازی موبایل به شمار می رود .

بازی ساز شویم یا میوه فروش؟

در ابتدا مشخص کنیم که بازی ساز در اینجا به کسی اطلاق میگردد که ریسک و هزینه یک پروژه بازی سازی را متقبل می شود نه فردی که در یک پروژه بازی سازی به عنوان برنامه نویس یا مدیر پروژه یا هر سمت دیگری مشغول به فعالیت است.اگر شغل شریف برنامه نویسی را در پیش گرفته اید بهتر است به مقاله ای تحت عنوان برنامه نویس شویم یا میوه فروش مراجعه کنید.

خودشناسی و کنکاش در شناخت وجودمان از نظر من خیلی لذت بخش و جذاب به نظر می رسد.همیشه دوست داشتم تا با بالا بردن سطح سواد روانشناسی به دیگران از منظر روانشناسی نگاه کنم اما هیچ وقت احساس نکردم که استعدادی در این زمین داشته باشم.شناخت خود به مراتب دشوار می نماید و این دشواری شما را از شناخت دیگران نا امید میکند. چون تجربه خاصی در روانشناسی و غیره نداشتم دست به انجام تست های مختلف میزدم تا ببینم از نظر این تست ها چه شخصیتی دارم. یکی از تست هایی که خیلی برام جالب بود تست MBTI بود که به شما هم پیشنهاد میکنم حتما یک بار هم که شده انجام بدید این نتیجه تست:-)