Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












سایه ی تیغ یک بازی ایرانی

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

اخرین بازی که روی گوشیم نصب کردم بازی به نام shadow blade بود .بازی که از گیم پلی جذابی برخوردار بود یک بازی در سبک شاهزاده ایرانی که قبل تر برای سمارت فون ها ارائه شده بود .سه فصل اول را که پشت سر گذاشتم در اخرین سکانس وقتی که اطلاعات مروبط به طراحان بازی رو مشاهده کردم با تعجب دیدم که همه اسم ها ایرانی است .با هیجان زیاد به وب سایت بازی مراجعه کردم ولی استودیوی بازی را یک استودیوی خارجی معرفی کرده بود ولی وقتی سایر محصولات را نگاه می انداختم متوجه شدم که بازی گرشاسب هم از همین استودیو ارائه شده است به این نتیجه رسیدم که این شرکت احتمالاَ پوششی برای عبور از تحریم های موجود باشد .

بازی عنوان بسیار جالبی است که جا دارد همین جا به تمام تهیه کنندگان آن آفرین گفت .در هیاهوی بازی های مثل شبگرد و ارتش های فرازمینی توانستند بدون تبلیغات آنچنانی داخلی همچین بازی جالبی را ارائه دهند که واقعاَ کاری در خور و شایسته به نظر میرسد .

این بازی برای پلتفرم های ای او اس و آندروید ارائه شده که نسخه ارائه شده گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است .

وجود همچین عنوان های می تواند بازی سازان ایرانی را هرچه بیشتر به این صنعت امیدوار کند

می توانید بررسی بازی را اینجا مشاهده کنید .

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۵)

ســـلامــ.
وقتتـــونـــ. بــخیـــر ســــــاله نـــو تـــ. مبـــارکــــ. دوستـــه عـــزیــــز.
مـطالبــــــه بسیـــار زیبــــــایی رو داریــــــــــ.
پاسخ:
خیلی ممنونم وبلاگ شمام کلی عکساش خشکلن :)
ممنون از سایت خوبتون
یه کم فک کن داداش من
گوگل پلی اصلا میدونی چیه ؟

میدونی تحریمه؟

پ آخه از عمم دانلود کنم بازیو وقتی گوگل پلی بستس؟
پاسخ:
از طریق بازار هم قابل خرید هست.شما از اونجا خریداری کنید
  • سید علیرضا خوش قلب
  • آقا متین چه وضه حرف زدنه؟!
    اولن منظورت از گوگل پلی تحریمه اینه که ما تحریمش کردیم یا اون ما رو؟
    در هر صورت من مدت هاست که بازی هامو از گوگل پلی بدون مشکل دانلود می کنم.
    پاسخ:
    بله خیلی وقته که امکان دانلود نرم افزار های رایگان به صورت رسمی توسط گوگل برای ایران در دسترس است.
    وبلاگتون فوق العاده است طراحی گرافیکشم عالیه ممنون