Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












دنیا در ماهی که گذشت

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ

خب یک ماه از سال جدید به سرعت گذشت و تو این ماه خیلی اتفاقات جدید رخ داده که به علت نبود وقت و گاها" عدم دسترسی به اینترنت وقت به روز رسانی وبلاگ رو نداشتم.

البته برنامه ویژه ای برای ادامه سال دارم که امیدوارم زندگی به کام پیشرفته و بر وفق مراد باشد.

در کل در ماهی که گذشت بیشتر از لحاظ توری وارد حیطه بازی و بازی نامه نویسی شدم و با نبود مرجع فارسی مناسب از روی چند مرجع خارجی تا حدودی در این زمینه اطلاعاتی کسب کردم و مقدمات اولین بازی نامم هم فراهم شده که انشالله در اواخر این ماه روی وبلاگ قرار میدهم که بیشتر برای خودم جنبه شروع رو داشت.

در زمینه اصول بازی سازی موبایل هم منابع جالبی پیدا کردم که سعی میکنم به مرور چکیده هایی از اون رو داخل وبلاگ قرار بدم.

اما تو این مدت cocos2d-x بیکار نبوده و نسخه سوم شاهد دو نسخه ازمایشی بوده همچنین ادیتور کد اختصاصی برای جاوا اسکریپت و Luaکه کمبودش به شدت حس می شد توسعه داده پیدا کرده ارایه شده است.احتمالا بعد از ارایه نسخه نهایی سعی کنم مطالبم رو هم در این زمینه پیگیری کنم.

بخش مربوط به Qtرو هم باز از یاد نبردم و فعلا خودم دارم با یه پروژه جنبه های مختلف Qt  رو برای خودم ارزیابی میکنم که امیدوارم هم پروژه به ثمر برسد که رغبتی برای ارایه مطلب داشته باشم هم خودم از این فتیری در بیام :(

یه بخش دیگه هم در مورد استیو بازی سازی خود را به پا کنید که سعی دارم به صورت تجربی به پیش ببرمش و اگر خدا بخواد امسال یه استودیوی درست درمون راه بندازیم

در کل که خبر تو این یه ماه زیاد بود که اخریش میتونه ارایه Ubuntu 14.4 باشه:)

پیش به سوی ماه جدید

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۵)

سلام.
اگر کار طراحی داشتید به ما سربزنید

ترمه گراف
termegeraph.blog.ir
  • حسین گل افشان
  • سلام واقعا وبلاگ جالبی دارید به ماهم سر بزنید

                                              www.khandeni.blog.ir
    سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم
    سلام ...
              منتظرتون ...
                            هستیم ... !
                                                 www.safiretadbir.blog.ir
    سلام. خسته نباشی عزیز. من اکثر روزا به وبلاگت سر میزنم ولی خیلی دیر آپدیت می کنی... اگه ممکنه زود به زود آپ کن که مام استفاده ببریم :D
    در کل ممنون
    پاسخ:
    این یک ماه اول سال رو یکم گرفتاریا زیاد شده ولی احتمالا جبران می کنم