Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












جدید ترین انتشار خانواده COCOS2D-x

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ

همیشه این انتشار های مداوم می تونه قوت قلب خوبی باشه که مطماَ باشیم هنوز انجین زندست و با قدرت داره به کارش ادامه میده .امروزم باز انتشار صورت گرفته که باز هم نسخه الفا cocos2d-x ریلیز شده .این نسخه که فعلا در مرحله آلفا به سر میبره بیشتر برای تست و برطرف کردن ایرادات در نسخه 3 نهایی انجین منتشر شده و یک سری باگ ها و امکانات جدید هم به اون اضافه شده .

از این لینک زیر اخرین تغیرات رو مشاهده کنید .

CocoStudio

Download

CocoStudio_Full_V1.1.exe

Highlights

Editor

  • Added supported for Korean language

Animation Editor

  • Added the Image Reference, Easing Settings, Inverse dynamics functionality
  • Changed the mechanism of automatically create frames again.

UI Editor

  • Added layout control system
  • Export and Animation Editor maintain users' configuration
  • Improved Save As functionality

Scene Editor

  • Renamed the Play tool as Simulator.
  • Added support for render and debugging on iOS and Android devices

UI Library

  • Improved ScrollView
  • Added new component: ListViewEx

Animation Library

  • Added gotoAndPlay and gotoAndPause methods.

...and more!

More information

Read more about all the new features at CocoStudio V1.1 release notes

Cocos2d-x

v3.0-alpha1

Download

cocos2d-x-v3.0-alpha1.zip

Highlights

  • Adjust folder structure
  • Use build/android-build.py to build android samples, don't have to install cygwin on windows: usage
  • Improved physics integration
  • Improved support for 64-bit architectures
  • Added mouse support for desktop platforms
  • Added Cocos2dxHelper.runOnGLThread on Android
  • Use CMake to generate makefiles on linux
  • Added support for CocoStudio v1.1 file format. Added JS and Lua bindings support as well.
  • Initial remote debugger support for JSB : usage
  • Lua binding: Added bindings for armatureAssetsManagerXMLHttpRequest and added corresponding samples; add LuaObjcBridge and LuaJavaBridge to simplify invoking objective-c & Java codes from Lua

More information

More detail information please refer to Cocos2d-x v3.0 release notes

v2.2.1

Download

cocos2d-x-v2.2.1.zip

Highlights

  • Added support for CocoStudio v1.1 file format. Added JS bindings support as well.
  • WinPhone8 & Windows8: Added VS2013 project, add SimpleGame project

Bug fixed

  • WinPhone8 & Windows8: use PMingLiu to show Chinese characters and some bug fixed
  • Lua binding: clean up peertable after object is deleted

Cocos2d-html5

Download

Cocos2d-html5-v2.2.1.zip

Highlights

  • Added support for CocoStudio v1.1 file format.
  • Added support for multiple resolution resources in-order to optimize performance on mobile browsers.
  • cc.LabelTTF works correctly with labels that use stroke and shadow.
  • Added cc.Screen. It uses to enter/exit fullscreen mode for mobile browsers.
  • Added cc.VisibleRect. It provides nine points of game view for positioning.
  • cc.WebAudioEngine now works correctly on Chrome.
  • CocoStudio new namespace is ccs.

Note

We will continue to put all our energy on performace improvement and compatiblity of mobile browsers in the upcoming versions.

Support for NPM will be added in the next version in order to reduce file size and support module customization.

More information

Read more about all the new features at Cocos2d-html5 v2.2.1 release notes.

Share:

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۵)

Bara bazisazi az koja bayad shoru kard??  
Bakhsh code esh chtor????
پاسخ:
اگه منظورتون برای شروع بازی سازی از پایست که باید عرض کنم بهتره از انجین ساده تر مثل گیم میکر یا کانستراکت شروع کنید .
ولی اگه منظورتون شروع کار  با انجین cocos2d-x  می باشد که باید عرض کنم بستگی به سیستم عامل اگر در ویندوز می خواید شروع کنید کافیه که پروژه ویژوال استدیو رو که داخل انجین موجوده باز کنید و کامپایل کنید .برای یادگیری کد هم از پروژه  Hello Cpp و Test Cpp کمک بگیرید.منم یه پست در باره Hello Cpp قبلا نوشته بودم.در ضمن از نسخه های پیشین انجین استفاده کنید بهتره .
Merc az javabetun ... Bargardim be mosabeghat:: shoma khob alan daneshjui n va aksare algorit maro baladin man ke dabirestaniam  ketabe creativo pishnahad mikonin bara mosabeghate barname nevisi???
پاسخ:
والله من سطح مسابقات دانش آموزی رو ندیدم ولی مسلماَ سوالاش خیلی سخت نیست.کتابی هم که گفتی من اسمی ازش نشنیدم اگه لینکی ازش داری که سرفصل هاش رو نوشته می تونم یه نگاه بندازم .کلاَ تو می تونی اون کتاب که گفتم رو بگیری بعد از روی سرفصل هاش تو منابع فارسی یا سایت ها سرچ کنی.لطفاَ فارسی تایپ کن .
انشالله موفق باشی.دانشجو که چه عرض کنم تو دانشگاه همچین خبرایی هم نیست مگه دانشگاه های بزرگ وگرنه تو دانشگاه همچین چیز دندون گیری گیرت نمیاد.
منم تو این مسابقات فقط شرکت کردم و همچین برنامه نویس ماهری هم نیستم.تو همین سرویس بلاگ دات ایر می تونی افرادی رو پیدا کنی که مقام اوردن و می تونن خیلی هم بیشتر راهنماییت کنن من لینک دوتا از وبلاگا رو برات میزارم
ممنون... منظورم همه ی مسابقات نه فقط دانش آموزی
به وبلاگ shaazzz.blogfa.ir
برید کتاب طراحی الگوریتم با رویکردی خلاقانه
پاسخ:
کتاب Introduction to Algorithms که کتاب سنگینیه تو دانشگاه هم معمولاَ ساختمان داده و ساختمان گسسته و طراحی الگوریتم رو با هم جمع کنی یه چیزی تو مایه های همین کتاب میشه
کتاب دوم هم از رو سر فصلش این جور معلومه که خیلی مفصل توضیح داده  .اگه بتونی اینا رو بخونی که عالیه ولی معمولا این جور کتابا از روی رفرنس اصلیشون خیلی سخته مطالعه کردنشون .در کل به نظرم کتاباش عالیه اگه امکان مطالعش رو داری :) حتماَ مطالعه کن و اگر هم که تازه اول کاری با یه کتاب اموزش برنامه نویسی شورع کن من اصلا نپرسیدم تو چه زبونی رو بلدی؟بعد از اینکه یه زبون رو خوب یاد گرفتی برو سراغ کتاب خانه هاشون مثلاَ تو سی پلاس STL و بعد یه کتاب در باره ساختمان داده و بعد طراحی الگوریتم بعد یه یکی از این کتاب فکر کنم الان بخوای بری رو اینا خیلی سخت باشه :) البته از جوان جماعت هر کاری بر میاد:)
Com.
ممنون از جواباتون