Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












پروژه تاچ گیمز و درخواست کمک

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

من چندسالی هست که اخبار دنیای بازی رو از سایت های مختلف ایرانی پیگیری می کنم (پردیس گیم ،گمفا و ...) ولی بعد از علاقه مندی به بحث بازی های موبایل دیگه این سایت ها جذابیت خاصی برام نداشت چون تعداد خبر های که در باره بازی های همراه در سایت قرار میدادند خیلی کم بود و گاهاَ اخبار سرسری .سایت های مربوط به ارائه بازی مثل اندروید کده و ...هم فقط به تعداد مراحل و گذاشتن چند عکس از محیط  بازی های بسنده می کردند و بعدش لینک دانلود .

به همین خاطر خیلی دوست داشتم که یک سایت اختصاصی برای بررسی و اخبار بازی های مربوط به گجت های همراه داشته باشیم که متاسفانه هنوز محقق نشده .حتی به شخصه پیشنهاد این موضوع رو به گیمفا دادم و حتی پیگیری های هم کردم که به نتیجه نرسید .از این رو به این نتیجه رسیدم که من باب امتحان هم شده خودم دست به کار شوم و یک سایت تحلیلی و خبری مربوط به بازی های همراه راهندازی کنم .اما معمولاَ این سایت ها تعداد نویسنده های زیادی را طلب می کند .از انجا که سایت فعلاَ در حال شروع و پاگرفتن هست و هیچ پشتوانه مالی خاصی هم نداره خواستم اعلام کنم که دوستانی که علاقه مند به بررسی بازی و یا نویسندگی در بخش  اخبار هستند در خواست کمک کنم .

دامنه و بخش های فنی(سیستم مدریت و ...) در حال اماده شدن هست و در آینده به اطلاع خواهد رسید .خواهشاَ کسانی که علاقه مند به همکاری هستند به صورت خصوصی اعلام کنند میشه به این قضیه به چشم یک استارت آپ تازه نگاه کرد :)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم