Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












ویژگی های جدید C++ 11

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

خب از آنجایی که نسخه جدید cocos2d-x در حال طی مراحل آلفاست به نظرم پیشاپیش باید با آپدیت کردن دانشی که از ++C داریم به استقبال این تغیرات برویم .از آنجایی که در نسخه جدید تیم توسعه دهنده انجین تاکید بسیار زیادی روی استفاده از سی پلاس پلاس پترن ها به جای ابجکتیو سی دارند پس این نسخه بیشتر خوشایند برنامه نویس های ++C خواهد بود .همچنین استفاده از ویژگیهای جدید 11 ++C به مراتب در گفته های توسعه دهندگان جزو نکات بارز تغیرات آتی خواهد بود .به همین خاطر در نظر دارم برای به استقبال رفتن نسخه جدید یه سری از این تغیرات را در حد وصع  مرور کنیم.

مطالب این بخش شامل موارد زیر می شود:

در پست های آتی سعی می کنم تعدادی از ویژگی های جدید این استاندارد رو همراه با مثال قرار بدم .

به نظرم کتاب زیر میتونه هم به تازه واردایی که می خواهند تازه به ++C روی بیاورند و هم کهنه کارایی که فقط دوست دارند با ویژگی های جدید آشنا شوند کتاب مناسبی باشد(هر جور دلتون خواست کتاب رو گیر بیارید).

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۱)

سلام، این نسخه سی پلاس پلاس با نسخه 4.8.2 کامپایلر g++ سازگاری داره؟ هنگام تعریف shared_ptr این کامپایلر به من خطا داد با اینکه من #include<memory> رو هم گذاشته بودم!
پاسخ:
در نسخه ای از کامپایل که ذکر کردید نیاز به تعریف فلگ ها برای استفاده از سی پلاس پلاس ۱۱ دارید که باید هنگام کامپایل قید شود می توانید به مستندات رجوع کنید