Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












مسابقه در نقش یک گیمر

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ب.ظ

احتمالاَ خبر برگزاری جشنواره پردیس دانشگاه شریف رو شنیدید؟فستیوالی از برنامه های کاربردی و بازی های تلفن های همراه تو این فستیوال یه بخش هم برای ثبت امتیاز سه بازی برگزیده در نظر گرفته شده که می تونید با ثبت امتیاز برنده یک سکه شوید.من قبلا می خواستم تو بخش ارائه بازی شرکت کنم و پروژه رو هم تا یه جایی جلو بردم ولی امان از پروژه های که همه مالکیت معنویش مال خودتون نباشه :( واسه همون بیخیال شدم .اما الان دوست داشتم به صورت تفننی هم که شده در نقش یه گیمر تو این بازی شرکت کنم .فعلا تازه بازی ها رو دانلود کردم ولی احتمالا بعد از نصبشون یه بررسی هم ازشون داشته باشم .متاسفانه خیلی وقت اضافی ندارم ولی هر ثانیه وقت اضافی هم برای بازی کردن غنیمته .دعوت می کنم حتما تو این کل کل هیجان انگیز شرکت کنید .

لینک برنامه های برگزیده :

از قرار معلوم امتیازات به صورت اس ام اسی ارسال میشن .

منتظر حضور سبزتان هستیم :) بنیاد حمایت از گیمر های بیکار:)

 

بروز رسانی :15 آذر 92

هیچ دیدید که گاهی یه چیزای رو می بینید به عنوان برگزیده که هیچ وقت فکرش رو نمی کردید اصلا" حساب بیان؟بعدش میگن این از دید کارشناسا واجد شرایط بوده و شما بعدش میگید خب حتماَ کارشناسا یه چیزی درش دیدن و  بهتر بلدن؟

بعد از چهار پنج ساعت زوری بازی کردن هر کدوم از این سه بازی به صورت قطع میگم دستتشون درد نکنه برا بازی ساختنشون ولی خدایش ارزش وقت گزاشتن و بازی کردن و یه پست تو وبلاگ گذاشتن رو نداشتن هیچ کدوم چه برسه به بررسی ولی خب حتماَ از دید کارشناسی واجد شرایط بودن :)

اتوبان مرگ :افت فریم بسیار شدید لگ های پیا پی 

 

پس نون من کوش :با باگی که تو بازی پیدا کردم امتیاز گرفتن توش خیلی ساده  بود البته جذابیتش تو زیر و رو کردن بازی بود نه تو خود بازی . بازی نه ایده تازه ای داشت نه گیم پلی جذابی نه گرافیک نویی ولی باز کارشناسا نظرشون محترمه :) فقط از شانس من اصلا امتیازا رو ثبت نمی کرد وگرنه بی حریف بودم :)

 

فراری : کارشناسی :)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۳)

ببخشید سوالام زیاد شد؛
نظر شما در مورد رشته علوم کامپیوتر (شریف) چیه؟؟؟ به نسبت نرم افزار چقدر با الگوریتم سروکار داره؟؟؟
پاسخ:
تا جایی که من اطلاع دارم علوم کامپیوتر بیشتر با محاسبات سر و کار داره .دقیق یادم نیست ولی یه مساحبه تو ای پالس از یکی از غولای این رشته که تو گوگل قرار بود استخدام بشه دیدم اگه پیدا کردم فکر کنم بتونه کمکت کنه
متشکر.. ولی فکر کنم علوم اینجا با سایر کشور ها فرق داشته باشه
پاسخ:
از این لینک دانلود کن 
طرف ایرانیه و فکر کنم علوم کامپیوتر شریف بودند.
Gereftam mamnun