Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












علاقه مندان به Qt دستا بالا

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

اوایل شروع به کار وبلاگ چند نفر از علاقه مندان به Qt به وبلاگ سر میزدند .نمی دونم هنوز این بازدید کنندگان رو دارم یا نه ولی با پیشرفت روز افزون این پلتفرم محبوب نیاز واقعاَ شدیدی به منابع آموزشی احساس می شود  .از طرفی این پلتفرم در نسخه 5 جهش خوبی داشته  و در حال حاظر داره راه خودش رو به پلتفرم های آندروید و IOS باز می کنه .QML یک زبان بسیار جالب با امکانات جذابی شده و کار با اون مفرح و لذت بخشه .من به عنوان یه پروژه جانبی اقدام به ثبت یک وبلاگ جدید با ادرس http://Quick.blog.ir کردم که دوست دارم مقداری مطالب آموزشی رو به صورت دست بنده شده در آن برای آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان قرار بدم .وبلاگ بیان امکان ثبت دو نویسنده را برای سرویس رایگان فراهم کرده از دوستان اگر هنوز علاقه مندی به Qt و فراگیر کردن اون وجود داره اعلام آمادگی کنه تا دسترسی نویسندگی براش ایجاد کنم .

بی صبرانه منتظر حضور سبزتان هستم :)

متاسفانه به علت عدم استقبال و مشغله کاری پروژه با شکست مواجه شد :(

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۲)

سلام :)
من چند روز بیشتر نمی شه که با اروانت آشنا شدم 
خوب این چه ربطی داره ؟ نمی دونم صرفا یه جمله کلیشه ای که همه جا می گن :|
در مورد این پست :-؟
من تازه دارم با QML آشنا می شم و خوب برای آشنا شدن بیشتر خوشحال می شم متن هایی که می خونم رو ترجمه کنم ( اما الان مسافرتم اما تمام تلاشم رو می کنم :) ) الان دارم متن های پیشفرض اوبونتو دولوپر رو می خونم 
اگه کسی تا حالا پیشنهاد همکاری نداده من خوشحال می شم :)

پاسخ:
سلام 
خیلی خوشحالم برای اعلام آمادگیت .
به نظر من فعلاَ از QML شروع کنیم بهتره چون خیلی راحت و روانه 
به نظر خودمم فعلا از این سایت شروع کنیم و مطالبش رو ترجمه کنیم خیلی عالی میشه .
شما فعلاَ از سفرت لذت ببر منم می خوام اگه شد ادرس وبلاگ رو تغیر بدم.
بازم تشکر
سلام دوست عزیز ، خدمتت عرض کنم که من وحشتناک پایه همکاری هستم هم در زمینه Qt و هم بازی سازی :D
حتما خبرم کن که چه جوری می تونیم همکاری کنیم