Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












خان اول : جمع آوری ایده

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ

خب خان اول از هفت خان بازی سازی و اولیش از نظر من جمع آوری ایده بازیه 

بهتره ایده ها در قسمت نظرات اعلام بشه و بعد این پست آپدیت میشه و ایده نهای با ذکر خالق ایده و جزیئات اینجا اعلام میشه .

همین طور که روی ایده ها کار می کنیم دوستان می تونن رو متور کار کنن.به نظر من حتما کد های رو که قبلا َ اعلام کردم دانلود کردن و همراه با کتاب بخونن تاثیر فوق العاده ای داره .

نکاتی که قابل توجه است در مورد ایده اینه که :

  • چون وقت کمه پروژه تا حد امکان باید کوتاه باشه (2 ماه وقت فوقش یک ماه باید روی پروژه کار بقیش صرف پیدا کردن منابع و تست پروژه میشه)
  • از پروزه های که دارای وسعت در بازی (Tiled map ) یا فیزیک هستن خود داری شود(اصلا تا اون موقع نمیرسیم به اینا بپردازیم)
  • پروژه های سبک پازل جزو گزینه های خوب محسوب میشود .

ایده برگزیده :

یک بازی فوتبال دوبعدی استراتژیکی ساده :)

نحوه بازی ابه این صورته که تو یه زمین فوتسال(5 عدد بازیکن) با استفاده از تاچ وظیفه هر بازیکن رو مشخص می کنی و بعد بازیکن برا اساس این وظایف بازی می کنه .فعلا میخوام به صورت تک نفر باشه ولی جا برای چند نفره شدن هم داره

احتمالاَ وقت زیادی برای کار روی هوش تیم مقابل نداشته باشم ولی با محاسباتی که کردم بشه تا موقع مقرر تموم بشه.

جزئیات بازی به مرور اعلام خواهد شد.

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۲)

یک کتاب معرفی کن
اگر امکان داره با لینک دانلود
من 3 تا کتاب گرفتم ولی هرسه تا مربوط به ios و زبان ان Objective-C  می باشد.
مدتیه که یه کتاب برای این موتور(cocos2d-x و ++C) منتشر شده ولی قیمت اون 29 دلاره و لینک دانلود نداره .
من گفتم که شما از این کتاب استفاده کنید .پروژه ها و سورسش رو از روی کدای ما دنبال کنید.