Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












بررسی عناصر مختلف طراحی یک بازی.

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ

بعد از یک وقفه طولانی و پس از تقریباَ به انتهای رسیدن پروژه (egg-oh) که بعداَ از آن بیشتر خواهم نوشت تصمیم گرفتم دوباره وقتی رو برای وبلاگ کنار بزارم و مقداری مطلب جدید تو وبلاگ قرار بدم.

ایده های زیادی داشتم اول خواستم که چند بررسی از باری های ایرانی داشته باشم که متاسفانه موقع تماس با اولیشون بد جوری تو  زوقم خورد پس بیخیال بررسی شدم فعلاَ  :)

بعد خواستم که بررسی از بازی های خارجی داشته باشم دیدم این جوری بهتره ولی برای هرچه پر بارتر شدن مقاله تصمیم گرفتم بررسی یه بازی رو بر اساس یکی از مقاله های سایت GameDev داشته باشم .از اونجایی که این روزا تنور بازی پرندگان خشمگین داغه تصمیم گرفتم این بازی رو بر اساس اون مقاله سر جمع بررسی کنیم .

این مطلب پیش مقدمه ای بر این سری مطالب است .

نسخه مورد نظر بازی نسخه پردندگان خشمگین جنگ ستارگان II خواهد بود که طرفداران زیادی رو در میان بازی های موبایل داراست .این بازی متعلق به شرکت فنلاندی رویو و از سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد .

این بازی که در هر سه پلتفرم آندروید ، ای او اس و ویندوز منتشر شده به تازگی با قمیت 99 سنت ارائه شده است که البته نسخه رایگان اون که همراه با نمایش تبلیغات نیز هست موجوده .

تو این بازی شما می تونید در هر دو جبهه خوب و بد (خوک و پرنده ) قرار بگیرید و از شخصیت های اصلی بازی جنگ ستارگان استفاده شده است .

امیدوارم قبل از درگیر مشغل شدن مجدد این سری مقاله تموم بشه .

خب خوش بختانه این مقاله در نهایت بعد از دو هفته به انتها رسید .

احتمالاَ کمی و کاستی های در آن موجود است که خواهشمندم در صورت مشاهده این نکات به بنده اطلاع دهید .

می توانید مطلب را در پست های زیر مطالعه کنید .

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم