Arvanttt

تند و سریع

Arvant

تند و سریع












انتشار بازی egg oh در کافه بازار

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ب.ظ

سرانجام امروز بازی egg oh  در بازار قرار گرفت و امیدوارم مورد حمایت هم وطنان عزیز قرار گرفته و فروش مناسبی در کافه بازار داشته باشه.

دوستان میتونند این باز رو از امروز از کافه بازار دانلود کرده ونظراتشون رو با من در میان بزارند

  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ب.ظ
به اشتراک می گذارم : به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

نظرات  (۵)

با سلام و تبریک؛ به محض خرید گوشی یا تبلت اندرویدی این بازی را تهیه خواهم کرد. موفق و پایدار باشید.
سلام
خسته نباشید . ممنون از سایت خیلی خوبتون.
تو آموزش ها خوندم برای کار با cocos2d-x برای بازی سازی اندروید باید ndk اندروید رو نصب کنیم.
برای نصب ndk روی ویندوز هم نیاز به نصب cygwin هستش. ولی نصب cygwin مخصوصا برای کاربرهای ایران خیلی سخته !
لطفا راهنمایی کنید
بازهم ممنون
پاسخ:
به نظر من ساده ترین راه نصب یه نسخه اوبونتوست برای خروجی گرفتن اندروید.
نسخه cocos idea برای اوبوننتو هست ؟؟
اگر نه چطور توی ویندوز کد بزنم و تو اوبونتو خروجی بگیرم؟
پاسخ:
من نسخه c++  رو عرض کردم که بهتره رو لینوکس خروجی بگیرید .برای جاواسکریپت فکر میکنم احتیاجی نباشه فعلا که امکان بررسی ندارم به نظرم خودتون یه پروژه نمونه بسازید و سعی کنیدخروجی آندروید بگیرید اگر منظورتون استفاده از نسخه جاوا سکریپته.فقط نیاز به معرفی ادرس ndk,SDK,ant ,java ,pythonداخل تنظیمات cocos ide  دارید
  • سید سعید
  • سلام علیکم
    حداقل تشکر خشک و خالی بکنیم از بازار ظرف این مدت
    سلام , ممنون از آموزشهایی که میذارید خیلی خوب میشد اگه آموزشی در مورد پرداخت درون برنامه ای بازار میذاشتید
    پاسخ:
    والله من این کار رو تو یکی از پروژه هام انجام دادم ولی احساس می کنم اگه بخوام همون کارایی رو که خودم کردم اینجا شرح بدم یکم گنگ باشه .در نظر داشتم به صورت یک پلاگین درش بیارم ولی متاسفانه با مشکلاتی که دارم فکر نمی کنم وقت رو داشته باشم.سعی می کنم تو فواصل زمانی که پیش میاد به صورت چند مطلب به صورت کلی جزئیات کار رو بیان کنم بعد که یکم قابل فهم تر شد راه حل کلی رو هم بزارم.
    در کل کار نا ممکنی نیست یکم به JNI آشنا بشید مشکلتون حل میشه